Menu

Napęd tylny w rowerach elektrycznych

Czerwiec 27, 2018 - ROWER ELEKTRYCZNY CUBE, ROWERY ELEKTRYCZNE W MIEŚCIE
Napęd tylny w rowerach elektrycznych

Wycieczki na krótkich dystansach ewentualnie wyprawy na odcinkach na dłuższych odcinkach 100 km rowerem, to zaleta odpoczynek połączony z przyjemnym wysiłkiem. Wiele słyszymy zapytań jaki powinien być rower czy też co powinien posiadać. Gama produktów ze wspomaganiem na naszym rynku diametralnie się powiększa i zmienia, mając duży wybór.

Rowery elektryczne trekkingowe przez niektórych nazywane rowerami turystycznymi są wszechstronne, nadające się na prawie każdą trasę. Przeważnie w takich pojazdach jest zamontowany napęd elektryczny tylni, uważany za jeden ze sprawdzonych w takich typach rowerów. Oczywiście są tez modele trekkingów z zasilaniem przednim ale według opinii wielu klientów jako nie w pełni spasowany. Dlatego rowery hybrydowe turystyczne powinny mieć silnik w tylnym kole, całość napędu jest sprawnie przekazywane i dodatkowy nacisk naszej wagi powoduje ze nie ma żadnych strat.

Są tez modele wyposażone w napęd centralny tak zwany steps który jest na ogół bardziej upodobniany z rowerami klasy sportowymi MTB. Wracając do rowerów turystycznych z zasilaniem w tylnym kole – silniki na ogól są o mocy 250 W i są to wystarczające do swobodnej jazdy. Taka moc jest tak zwana legalna i daje man przyjemność z jazdy do 25 km/h, przy mocniejszych silnikach dostajemy o wiele większa prędkość ale pamiętajmy ze musi być zdjęta blokada. Czy warto jest mieć większa moc ? –  rowery elektryczne turystyczne są z przeznaczeniem do jazdy rekreacyjnej bez pośpiechu. Dodatkowo mocniejszy silnik to większy pobór Energi z akumulatora, co na długie trasy ma znaczenie.

Firmy produkujące rowery bardzie będą się nastawali na napęd centralny w rowerach turystycznych i to widzimy na dzień dzisiejszy. Rowery hybrydowe Cube sa w tym momencie w centrum zainteresowania przez kupujących godnym polecenia jest model TOURING HYBRID ONE 500 jego pełna specyfikacja daje nam wiele do myślenia pozytywnie.

Czy warto pomyśleć w takim rowerze o dobrym innym osprzęcie takiego typu jak amortyzator , przerzutki czy tez hamulce tarczowe. Jeżeli chodzi o hamulce to tak tutaj nie widzimy innego rozwiązania niż tylko tarczowe, dają nam pewność i stabilność co zwiększa nam bezpieczeństwo. Przerzutki jakiej klasy powinny być, tutaj producent rowerów sam delikatnie na kierunkował które będą odpowiednie i są one wpasowane z rowerem i mocą silnika. Amortyzator przy takiej jeździe nie może być najniżej klasowo bo po roku z niego nic nie zostanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

error: Content is protected !!